toppen dag

dagen började jätte bra älsklingen tog barna så jag fick sova en stung extra och sen vart det att ställa sig på vågen innan frukosten och jag har gått ner 1,4kilo så stolt över mig själv och sen vart det lite frukost och efter det gick hela familjen på en lång promenad ella fick åka pulkan också så hon var jätte glad...
efter en skön promenad med pulka och häst tittande åkte vi till stan fixa lite saker och sen åkte vi till ellas farmor och tog en fika vart det hem och laga mat vart tacos var väldigt gott dena gång...
nu i kväll var stefan och ella nere i källan och lekte och ella  åkte på sin motorsycker och hon lyckades gasa själv så snart kommer det bli ful fart på motorsyckeln sen kom det upp och då tog vi ett dopp i badbaljan gud vad hon älskar att bada igen så skönt att se för det var så jobbigt den tiden hon vägrade ducha och bada inge kul att ha en gråttandes unge för att hon ska bli ren...
ne nu ska jag gå och mysa med älslingen framför tv sen blir det att sova är så trött...
hoppas ni också ha haft en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0