tidig morgon

nu sitter vi i sofan och myser ella tittar på teletubbis som vanligt nu för tiden hon har fastnat för det totalt nu det ska stå på hela tiden annars blir hon arg så det blir lite osams här i bland för jag tycker inte hon behöver titta hela tiden men som tur var så går det över rätt så fort.... linus håller på att somna om i sin säng nu han vaknade vid halv sex  så han sov en halvtimme längre än vad han brukar men i stället så var han uppe i en timme i natt... ella vaknade vid 5 plus att hon vaknade vid elva i går kväll men det gick fort innan hon somnade om så det var skönt...
idag blir det till att träffa min mamma ska fixa lite saker in för dopet har en del att fixa nu det är ju inte lång tid kvar moste bara komma på vad maan ska  ha för dekorationer sist vi hade dop var det ju tillsammans med bröllopet så då vart det ju lite anorlunda men nu skulle jag vilja att det såg lite mer barn aktigt ut får se om jag lyckas kom gärna med lite tips om ni har några...
sen i kväll ska vi bara ta det lugnt och umgås hela familjen blir inte allt för ofta längre man är ute och flänger så mycket tycker jag....
igår var vi hos åsa robert och kevin en mycket trevlig dag kväll satt ute och åt lite melis sen gick vi och tittade på kosorna och fåren som ella älskar hon kommer bli en riktig djur vän hon kröp till och med upp till kosorna sen gick vi in och lekte lite och få fick vi kvälls mat som robert gjorde riktigt god korvstråganoff... tack för en supper trevlig dag....

hoppas ni andara har och får en supper bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0