nu ska jag klara det...

ja jag vill ju gå ner i vikt har inte gått så bra än så länge gick ner några kilon men sen sprak det igen och så gick jag upp ett kilo igen och nu är jag inne i de gamla vanorna och äte godis varje dag så nu är det slut på det... nu ska jag inte äta en ända godis bit till tills jag har gått ner 5 kilo så nu ska mina promenader börja tas upp igen och så ska jag börja äta mer frukt och mindre mat. ska börja på månda för jag väger mig varje månda....
så hoppas jag kan klara det nu... har fixat så jag kan lysna på musik nu när jag är ute och går så då är det lite lättare... och så längtar jag tills all snö är borta så jag kan börja cykla ska få låna pappas raeser så det går lite bätre att cykla än på min cykel den får jag ha till när jag och ella ska ut och cykla för jag har fått låna en barn sadel av min kusin ska bara köpa en hjälm till ella så vi kan ut och cykla hoppas hon tycker om det hon har aldrig testat... ne nu ska jag gå till min lilla son som håller på att vaknar ella sover väldigt gott i våran säng...
Ella mår bättre men hon moste fortsätta ätta antibiotikan i 7 dagar till vet inte riktigt hur vi ska få i henne det hon är inte så villig att ta det så har ni några tipps på hur man ska göra så säg gärna till.. apoteket tyckte jag skulle låka med godis men jag tycker inte hon behöver äta godis varje dag och två gånger om dagen för hon ska ju äta det både morgon och kväll...
ne ha en toppen dag det ska jag ha med våfflor och bullbak i kväll... och så klart lets dance...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0