Träning

nu har jag fixat ett schema för min träning så kanske man kan hålla det vill ju det men orkar ju inte är för lat av mig men nu ska träningen gå före tomten när jag har gått min promenad eller det jag ska göra då kan jag hålla på med tomten har ju en sån fördel att jag lämnar ella på dagis tre dagar i veckan och linus har inte några problen att ligga i vagnen så nu ska jag börja gå ut och gå ca 30-40 min efter jag lämnat ella på dagis och de andra dagarna blir lite annat kul.. har ju fått min pappas studsmata så kan ju hoppa på den har hört att det är bra tränning och det är allt jobbigt... så nu gör jag ett nytt försök för att nå mitt mål...


Ellas lekstuga är på uppbygnad nu men den kommer ta ett tag för vi åker ju på semester på lörda och vi hinner inte klart innan dess tyvär... men snart så hoppas jag på att den blir klar stefan går ju på semester snart och då kan vi hålla på hela dagarna så länge barna tillåter....

ne nu ska jag gå och kryppa ner hos min man som ligger och sover....
¨
sov gott alla det ska jag göra i alla fal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0