snart semester

På lörda åker jag och barna på semestr så nu ska jag börja paka så jag hinner med allt har lite att göra på tomten innan vi åker också....
idag blir det att åka och handla sen hem och fixa lite inomhus massa disk tyvär hade mamma och björn och min bror över på mat igår och planerade lite in för resan så nu är det massa disk...
nu har vi flytat de sista blomorna från huset innan de kommer och gräver så nu är det lite möbler och massa sten och ellas leksaker som ska flytas sen är det bara att börja gräva om han som ska komma och gräva inte glömer det... det värsta som finns tror jag faktis är hantvärkare de är opålitliga de säger en sak men gör en annan... skulle ha blivit hantvärkare så slap man anlita såna jävlar....är så jävla trött på de....

ne nu ska vi vara glada och posetiva

ha en toppen dag..kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0