vänner

vem är igentligen ens vän hur vet man det?

jag har inte än anning igentligen vem som är min vän tycker det är svårt att såga så men så är det tyvär ena vändan fins väerna där andra vändan inte ska det var så ska inte än riktig vän alltid finnas där?
men men får väll skylla mig själv efter som jag inte tar upp det med mina så kallade vänner men man vet ju vad man får höra en massa bortförklaringar derför orkar man inte ta tag i det och bara går vidare...
önskar jag hade en vän som alltid fans där vid min sida i både vått och tort hoppas jag har det menar jag..

och min vikt det går åt skogen just nu äter onytigt varje dag vill inte det men det är så gott vet inte hur jag ska göra för att ta mig i kragen igen vill ju gå ner i vikt har ju till och med gått upp nu det är surt...
men får väll göra ett nytt försök snart igen moste bara bli på bättre humör det är så mycket hemma med drenering och lekstugan och så moste man fixa i huset och så moste man underhålla barna med...
så när det lugnar ner sig så får jag göra ett  nytt försök...

ne nu ska jag och ella titta på karlsson på taket...

Kommentarer
Postat av: Sara

Min älskade lilla Emma. Du har iaf en syster som alltid finns där för dig! Å när det gäller vikten, så får vi komma på något som taggar oss att komma igång så det blir lite tävling då blir det kanske lättare att hålla igång. Puss på dig!

2011-07-05 @ 18:49:44
URL: http://sariseller.blogg.se/
Postat av: Bullmamman

Jag finns alltid här för dej min bästa du <3 Jag hoppas du vet det?!

Saknar dej så! Hoppas att vi kan börja ses mer som vi gjorde förut, mycket just nu för oss båda :(

Puss!

2011-07-09 @ 19:59:29
URL: http://bullmammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0