trött

Är så trött vill bara sova men man kan ju inte sova bort livet så gick upp strax innan sju och så gjorde vi oss klara och ella fick åka till dagis och jag och älsklingen hjälpte pappa min och besikta ett släp och så hanlade vi lite för det ekade i kylskåpet så tomt var det efter det vart det hem och hämta ella och undertiden lagade älsklingen mat och så åt vi sen vart det en tur till hedlandet och taxinge slott men taxinge det var faktis inge gott denna gong =( 
men men det var jätte trevligt än då och vi hittade lite att handla så jag är väldigt glad....
ne nu ska jag ta och slappa lite i soffan innan jag ska sova...
hoppas ni har haft en bra dag det har vi alla fall haft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0