sol

vi har haft två jätte bra dagar i går var åsa och kevin här hela dagen och vi hade det jätte bra och skönt vart lite varmt på dagen men det gjorde inget. vi satte lite puskar och barna fick bada och leka och så gick vi en liten promenad för att se om våra trpll ville sova men de ville de inte.
idag har jag vart hos tandläkaren var ett riktigt bra besök första gången det var helt okej att gå till tandläkaren hade en jätte bra tandläkare var snäll och tog det försigtigt och så sängte hon min premie så nu betalar man inte så mycket det är skönt och inga hål hade jag och det var ännu mer toppen. sen efter tandläkaren så åkte vi till pappas jobb och inhandla det sissta till dreneringen hoppas jag det är dyrt och drenera om inge kul att lägga pengarna på så får hoppas att det blir bra i alla fall så det är värt det.... och sen när vi kom hem så gick jag och barna till ida som nyss har flyttat in i ett hus i närheten av oss väldigt fint och stort där kommer de nog trivas riktigt bra... vill också ha det så fint och stort men men nu har vi vårat lilla gulliga hus som kommer att bli fint någon gång i framtiden hoppas jag... hoppas ni har haft en bra dag...
kramar till er alla som behöver en riktig stor bamse kram..


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Söndag vännen!



TÄVLING - Vinn en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment



KRAM

2011-07-17 @ 01:02:45
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0