Tisda

god morgon!
Ella ligger fortfarande och sover så jag passade på att ta en duch innan hon vaknar.
idag ska ella till dagis jag och linus ska till stan byta lite kläder till banken och fixa min internet dossa som ella sperade och så ska vi till mvc för att göra en sån där efter kontrol och så ska jag sätta in en p-stav.. sen blit det också till k-ruta och köpa ett par penslar så vi kah måla linus fönsterbräda och dörr... också ska vi till en kompis och få låna en vagn ska testa hennes syskonvagn se om jag kanske ska köpa en... skulle vara skönt i bland när ella också vill sova... ne nu ska jag gå och väcka ella och göra frukost ha en jätte bra dag alla.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0