sönda

dagen började vid sju tiden med lite myss i sängen med hela familjen sen gick vi upp och åt lite frukost sen gick jag och barna ut och gick en timme var lite kalt om kinderna för det blåste än del men det var skönt än då få röra på sig hoppas på att min rygg ska bli bättre nu när jag är ute och rör på mig...
i dag ska jag och ella in till stan ella ska på 1 års kalas hos manfred ska få en gitar tårta ska bli kul att se hoppas på att det är gott också...
ne nu ska jag titta på tv och vika och lägga undan lite tvätt....
ha det bra alla


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vart tårtan god då?

2011-03-01 @ 10:32:48
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0