ny dag

Ella har fått en tand till så hon har haft ont i natt kom upp i natt och sa att hon hade ont i munen så hon fick komma och lägga sig hos oss.. så det vart fult i sängen inatt....

linus rum ska bli klart i kväll om det är så att jag ska vara uppe hela natten för att bli klar...
nu vill jag börja göra i ordning så han kan få ett rum igen och få lite ordning i huset i gen det är saker överalt vill inte ha det så jag vill ha ordning och reda på allt... så nu ska jag gå och fortsätta med hans rum så det blir klart någon gång kommer några bilder sen när det är klart...

ha en toppen dag ch tävla gärna som jag har gjort i de föra inläggen alltid roligt med nya saker och tästa ny saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0