kvällen

fortsatte med linus rum börjat lagt golvet det år inte så fort när man har två barn man ska under hålla samtidigt som man ska komma på hur man ska göra och fixa så det vart tyvär ett litet fel men fixade till det sen....
fortsätter med golvet i morgon och så ska jag sätta upp gardinen när ella är på dagis och linus för hoppningsvis vill sova...

Ella har vart lite grinig ett par dagar och så har hon gott runt och sakt att det gör ont i muen och så i dag har hon vart lite lös i magen  och då fick jag lov att tita om det var någon tand på gång eller om det var magsjukan igen...
men som tur var så är det en liten tand på väg så det förklarar ju varför hon har vart lite grinig inge kul när det gör ont...

ne nu ska jag sova så jag är ut villad rill i morgon när vi ska upp

blir förhoppningsvis en liten promenad innan dagis ella var jätte duktig och gick en bit själv i dag hon tycker det är så kul att gå i snön nu när det låter om den....

ne sängen nästa ha det bra och sov gott..

ny tapetserat



ella i sitt ny mublerade rum leker med sin spis



Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Det bli jätte fint hos Linus :)

2011-02-09 @ 11:56:18
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0