fredags mys

nu sitter vi och tittar på lets dance har ätit en god midda det vart klyft potatis köt varma grönsaker och en kal sallad. sara och johan är här och hälsar på sara och jag tog en liten promenad efter maten så linus fick sova lite han har haft lite svårt i dag och sovit men nu sover han.. hans rum är tyvär fortfarande inte klart men i morgon ska det bli klart har sagt det ett tag nu men nu ska det bli klart i morgon om jag så ska göra det själv vet inte hur det blir då men men.... me i morgon ska vi städa och fixa hans rum så vi kan ha kalaspå sönda...
 ne nu ska jag fortsätta titta på tv ha det bra alla så kommer jag med bilder i morgon med hans nya rum och då ska det vara klart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0