freda

nu är det freda igen så härligt älskar fredagar då har man två hela dagar att se fram i mot med hela familjen...
i helgen blir det kalas så det räker först i morgon ska vi till stefans mammas kille och fira han och på sönda ska ella på kalas hos manfred och så ska man hinna med en massa annat skoj...

är nyss hemkomen från en promenad på över en timme skäns riktigt bra och skönt och så ligger barana och sover så får lite tid för mig själv nu också.. men väntar på att ella ska vakna för magen börjar kura och vill inte stopa i mig något annat innan maten moste hålla mig men det är inte lätt när man har en choklad kaka och lösgodis och ostbågar som ligger och väntar på mig och vill bli upp ätet...
men moste ju kunna hålla mig om jag ska lyckas gå ner i vikt... får synda i kväll till lets danc...

ne ha det bra  för det ska jag ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0