6 kilo

nu har jag bestämt mig ska lyckas gå ner 6 kilo på sex veckor hoppas jag klarar det...
hoppas på bra väder så man kan vara ute och gå mycket för är det som det var i dag kommer jag nog inte kunna vara ute mycket gick i 10 min och höl på att förfrysa kinderna i dag annars får jag köpa mig en sån där rånarluva då dlir jag varm om kinderna... ne vill verkligen så hoppas jag klarar det det är inte änkelt för jag har sånt jäkla choklad sug jämt men de säger att det är den första veckan som är svårast så får se om man kanske ska sluta med det helt nu i 6 veckor och äta typ salta pinnar och popcorn i stället eller segt godis för då kan jag klara mig bara äta på helgen.
men det är ju den där chokladen jag äter varje dag som jag behöver få ett slut på men mär jag inte äter den så får jag sån huvudverk så det är kanske dags och få ett slut på det...

ne nu ska jag gå och mysa med älsklingen..
Ella sover och linus ska snart sova...
och sen blir det att se en film.

och tack alla för mina fina presenter dena helg också fick massa fina saker är jätte möjd med allt...

puss och god natt ni som ska sova snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0