bokat

nu har jag och min syster bokat en resa till stockholm ska åka dit i slutet i maj bo på hotel shoppa och bara ha det skönt äta gott ska bli så kul och skönt kanske får sova en hel natt för första gången på jag vet inte hur länge..
ja sen är det ju det här med vikten vet inte riktig vad jag ska göra har alla fal börjat ätit mer grönsaker och  det är väldigt gott så nu är det bara det där godiset jag moste börja dra ner på vet inte hur jag ska lyckas ska kanske börja röka igen så jag kan tänka på något annat... ne det skulle jag aldrig göra är så skönt att inte röka äter hälre godis då det är nog bättre för kroppen... får väll hitta på något annat att göra...
blir en lång promenad sen är så fint väder ska bara soova lite midda sen med barna är så trött för Lins fick för sig att vara vaken i natt så vart inte så myckt sömn...
ikväll blir det midda hos sara och johan mycket trevligt....
helgen kommer nog vara rätt seg älsklingen ska jobba hela helgen som tur var så ska vi på kalas på lördan och så kommer mamma och björn över på söndan och hjälper mig sätt ihop ellas sandlåda så moste fixa sand sen ska åka till grusgropen och se vad de tar för sand hoppas inte allt för mycket...
ne ha det bra det ska vi ha i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0