altan

nu håller vi på att riva våran altan och jag håller på att gå av förstår inte varför man inte kan göra något och allt går bra minna händer är värst massa sår som gör ont och så slant jag med kofoten och fick den på nyckel benet och har riktigt ont så får se vad som händeri dag när jag fortsätter hoppas inte på något mer än att altan blir klar så man kan släppa det och fortsätta med allt annat så mycket att göra men ingen ork men det är bara att bita i hopp..

något kul åker till stockholm i helgen längtar så mycket ska bli så kul.... åker med min underbara syster....

ha en toppen dag....

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får ta det försiktigt så vi kommer iväg till Stockholm. Ha det bäst! Puss på dig...

2011-05-27 @ 08:30:18
URL: http://sariseller.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-13 @ 05:54:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0