torsda

inte långt kvar till helgen men vi tjuv startade redan i dag älsklingen var hemma ända till kl 9 var så mysigt ella tyckte det var jätte roligt att pappa var hemma en morgon sen när vi skulle gå till dagis så vinkade vi av pappa också.. det är så roligt att lämna ella på dagis nu för det går så bra hon tycker det är så roligt att vara där med alla barna känns väldigt bra och då hinner än annan med lite hemma och lite promenader med lite snabare takt.. nu har jag också hunnit med att tvätta en maskin och hängt det och så har jag damsugit halva huset sen orkade jag inte mera får ta det sen tänkte jag hoppas jag gör det sen bara.. ne nu ska jag vila lite innan Linus vill vakna och ha mat han är inne i en växt period tror jag han äter nästan hjämt känns det som ella hade ju aldrig så..
ne ha en toppen dag det ska jag ha..
och en liten hälsning till magsjuka manfred krya på dig gubben och hoppas du mår bra snat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0