dagen började 5

ja i morse kom en liten dotter in vid 5 och sa att hon ville ha välling så tänkte klart hon ska få det så vi gick upp och gjorde i ordning välling men när den var klar så smal det en bomb här hemma hon skulle inte ha välling och hon satt i gång och började gråtta allt jag gjorde var helt fel och hon skulle inte göra något så hon gick runt här i huset och bara grät hans inget jag kunde göra så hon väkte resten av familjen också så nu är hela familjen uppe och det har vi vart sen 5 och trötta är vi alla utom ella men det kommer sen när en annan har piggat på sig så hon kan somna men inte än annan....
ne vad bjuder dena dag på vet inte riktigt vad vi ska göra kanske gå ut en sväng om solen tittar fram...
hoppas ni har haft en bra helg det har jag haft vart lite mycket kalas bara firade 4 stycken i helgen...
och som alla säger till oss hela tiden att vi går på allt för många kalas och jag håller helt med men man kan ju inte bara vällja några man vill gå på för då blir det konstigt fast skulle ggärna välja bort några men snart börjar man jobba lite helg och då sliper man för hoppnings viss lite kalas om man skulle ha sån tur att det kunde vara när man är på jobbet....
ne ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0