min bok

nu har jag fått min leila bakar (a piece of cake) den är så br har inte hunit gjort så mycket än men jag testade hennes rabarber saft och den vart upp skatad men  jag tyckte den vart lte sur så hade i lite extra socker....
i dag så funderar jag på att göra en morotskaka och bröd från hennes bok om jag hinner..

mina älskade barn är så kul att se de linus har ju börjat utforska hella huset mest gillar han att åla sig till ellas rum och det tycker ella är jätte kul sitter där inne och vissar alla sinna saker och så pratar hon med han låter så gulligt... det är så kul att se alla framsteg på bege barna....

ne nu ska jag ta och äta lite frukost sen blir det en sväng till affären när den öppnar moste ha lite philadelphiaost till morotskakan..
ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0