glad i dag

idag är jag glad hoppas på en fortsat bra dag och helg.. åkte till stan efter att jag har bakat en morotkaka och förberätt för kvällsmaten och så tvättat en maskin tvätt... träffade en jätte trevlig tjej som jag fick två vinter överåler av till linus så nu kan det bli vinter för nu är vi förberädda hihihi..
sen åkte vi till rusta för att titta på nät till studsmattan men tyvär hade de inget till mig så det vart en pol och lite penslar i stället men glad fördet var jag och så bjöd mamma på glass en päron dajm de är så goda skulle kunna äta 10 om dagen.... en bar det av till coop och handlade lite vart litte fredas godis också.... så nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem med potatisen för det glömde jag köpa sen blir det till att laga kvälls mat och sen kommer sara och johan över på midda... och jag har lovat ella att vi ska cykla och titta på hästarna så det blir våran kväll... hoppas mi får en lika bra dag och kväll som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0