baka

idag vart jag sugen på att baka muffins och det gick ju inte allt för bra de smakade gott i alla fall men de såg inte så goda ut och de ran över och så vart de platta.... men men det är ju smaken som räknas....
älsklingens syster och kille kommer över på en fika sen så får se vad de tyckte och å är min lille bror över och hälsar på... riktigt trevligt med sälskap och så slog vi vad om en kok bok och jag van så nu ska jag få leilas kok bok har velat haft den länge och äntligen ska den bli min.... ella ligger i badet hon vart lite kladdig efter bakandet hon fick en hel sked med kakao i ansiktet och på magen så det fick bli badet innan vi ska börja med maten blir he´mma gjorda köttbullar och potatis och brunsås... ne nu ska jag fortsätta med köket....
ha en fortsatt bra dag

Kommentarer
Postat av: Bullmamman

Härligt att du ska få den! Vilken av böckerna?

2011-07-25 @ 22:05:20
URL: http://bullmammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0