ja vad ska man göra

Så kalt ute så vill inte gå ut blir inge kul för barna och så är linus så förkyld...
vill ha sommar nu så man kan sitta i sandlådan och leka eller gunga...

ne nu får man vara inne i dag ella leker med sitt pippi hus och sina gubbar....
linus sover har nyss somnat så han sover nog i 3 timma tills han vill ha mat igen..
vad ska en annan hitta på kanske ska slå på tven en stund tills ella inte vill leka själv..

kanske ska baka något i dag skulle vara kul men jobbigt att diska allt sen längtar tills vi gör om köket så vi får en diskmaskin hatar att diska men hatar när det står disk på benken med så det är bara att diska...

tittade vad jag hadde för bmi i morse och hur mycket jag behövde gå ner för att det skulle vara bra tyvär så är man överviktig behöver gå ner 12 kilo så ska börja banta tänkte jag i alla fall tänka på vad jag stoppar i mig och se om man kan gå ner några kilon har ju gott ner 8 kilo sen förlosningen i alla fal det käns bra men skulle villjag gå ner 16 kilo minst hoppas hoppas man klarar det har ju klarat gått er 20 kilo förut när jag var mindre varförskulle man inte kunna det igen..

fick veta att man bränner dubelt så monga kilon på att stå som att sitta så får väll börrja stå och titta på tv och äta kanske man bränner några kilon mer ne bättre att jag går ut och går i stället för att titta på tv så kan det inte bli lite varmare så man sliper fryas.... hade 16 minus i morse inte skönt...

ne ha det bra alla

någon som har ett bra tipps på hur man går ner i vikt kom gärna med förslag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0