ja vad gör man

Gjorde saft i går som skulle stå ett dygn sen skulle man göra klart den och när jag var klar så skulle jag smaka om jag behövde mer socker i men det smakade ingen ting så jag ringde pappa och undra vad jag kunnat gjort för fel han viste inte vad jag kunnat gjort fel sen la vi på och då slog det mig jag är ju förkyld och känner inga smaker så klart att saften smaka inge så får fråga älsklingen när han kommer hem om den är god eller ej..... när pappa gör den är det den godaste saft jag drukigt så får hoppas på att den blir god så jag kan dricka när jag blivit frisk....  längtar så mcket tills dess vill inte vara sjuk...
ne ha det bra så ska jag laga lite mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0