påsk

ja nu börjar påsken så nu blir det mycket godis ätande så jag passade på att gå en liten promenad efter jag lämnade ella på dagis  och så har jag bestämt migg att jag inte får ta en ända godis innan lunch och det är svårt för mig jag brukar kunna äta från morgon till kväll...
men man moste ta det lungt nu när jag har börjat gått ner i vikt igen vill ju inte förstöra det med massa godis så hoppas på kunna äta med måtta....
gud vad det är skönt väder ute och i går var det jätte skönt väder så i går kväll gick jag ut och krattade lite och så kom pappa en stund och tittade på vårt staket så nu ska vi köpa nytt staket på lörda till framsidan och sen senare ska vi köpa till baksidan..
ne ha en toppen dag ute i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0