ny vecka 06,7

god morgon alla...
vad bjuder dena dag på morgon mys med ella medans linus sover...
sen ska det bli frukost sen ska vi ut på en liten promenad.
posta de sista dop inbjudningarna. så får vi se om folk börjar höra av sig så man kan börja planera lite mera
kyrkan är bokad och lokal efter till fikat men det är ju massa mera..
bästa kompis har modelerat lite till tårtorna det blir jätte finnt... tur att jag har dig..
och inte bara till att hjälpa mig med tårtorna att du finns i mitt liv betyder så mycket... vill inte förlora dig igen så nu moste vi hålla hårt i varandra...

glömde skriva i går att jag hade mublerat om i ellas rum stälde bord och stolar vid fönstret det vart jätte finnt men inte det smartaste av mig för sen när jag kom in till henne så stod hon på stolen och titta ut genom fönstret och håll på med grejorna i fönstret men men nu får det vara så ett tag kul att göra om lite i bland...

ne nu ska jag titta lite tv medans ella är på sitt rum och leker sen frukost...

ha en bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0