idag skulle jag börja

god morgon...

Idag skulle jag börja gå ner i vikt hade jag tänkt skulle ställa mig på vågen och då är batterina slut så det gick inte eller hoppas på att det bara är batterina så den inte är trasig... ville ju veta vad jag vägde när jag började..
får väl köpa batterier i morgon och väga mig då i stället...
idag ska jag försöka gå ut och gå en sväng och i morgon ska jag på åter koll efter förlosningen hoppas på att man kan få börja göra situps och träna lite så det är lättare att gå ner..

ska försöka äta lite nyttigare också så i dag blir det kokt fisk ägg sås och potatis och ärtor ska bli riktigt gott...
sen så får det bli lite mer frukt i mellan maten så man inte äter så stora portioner blir lätt det när det är god mat.. vill ha fint väder också så det är lättare att gå ut...
ne ska leka lite med ella nu medans Linus sover...
ha en toppen dag alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0