god morgon

hoppas ni har sovit gott det har jag och barna gjort i alla fall...
lite tröt bara men det brukar jag vara varje morgon spelar ingen roll när man går upp men brukar pigga på mig efter någon timme...
dagen bjuds på en trevlig lugn morgon med mina barn sen ska vi åka till mormor och morfar björn äta lite lunch sen skulle ella få sova där och jag linus får åka hem och fortsätta med hans rum ska försöka hinna att måla taket och dörfodret medans ella är borta så kanske vi kan börja tapetsera på lörda hoppas värkligen det så kanske man kan ha kalas nästa helg...
ne nu ska jag gå och titta på tv och umgås med mina barn...
ha en toppen dag det ska jag ha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0