god morgon!

hej alla glada!

nu är frukosten av klarad.. så nu leker Ella lite i sitt rum ska snart göra oss klara för att gå till dagis i det här kalla vädret vi har 21 minus. ska ta en sväng förbi mitt jobb sen och säga till min chef att jag kan jobba de tider jag fick så snart börjar man jobba var 3 helg och det är så perfekt att jag får jobba med åsa kommer bli så kul... längtar facktis tills dess...
igår började jag måla linus fönster bräda gick åt skogen och jag fick måla fårg över hela mina händer och det var inte vatten lösligt så de är fortfarande vita.. hoppas det nöts bort snart....
idag kommer bästa sara till mig med sin son vi ska ta en liten promenad sen blir det att gå till öppna förskolan ska bli riktigt kul att se vad det fins för folk här om kring med barn sen blir det hem och laga mat det blir makaronipudding min älsklings rätt...
ne nu ska jag göra oss klara för en promenad till dagis...
ha det bra alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0