ett år äldre

god morgon...

ideg så fyller man 24år ett år äldre än i går känns ingen skilnad kommer väl sen när man blir ändre och rynkorna börja komma...

idag ska jag baka en tårtbotten till i morgon då det kommer lite gäster jag ska göra min första tårta från grunden får se hur det blir....
ska försöka orka städa lte innan jag ska hoppa in i duchen och göra mig klar för en kväll på krogen det var år och dagar sen jag var ute hoppas på en kul och trevlig kväll men det tror jag för vi är 7 tjejer som ska ut..

Linus rum:
nu sitter listerna i linus rum så nu ska vi börja ställa in möblerna det roligaste av allt längtar tills det är klart nu....
kommer med lite bilder sen...

ha en toppen dag det ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0