varför vill det inte gå över

ja fortfarande sjuk inte kul men vad gör man fick lite tips på vad jag skulle göra så får testa om det inte har gått över till torsda så moste jag ringa vårdcentralen och se vad de kan göra....

helgen har vart toppen var nere i småland åkte freds morse och hälsade på stefans faster med familj väldigt trevligt och så på lördan var vi på astridlingrens värd var jätte trevligt och kul ska defenitift åka dit igen men när barna är lite äldre så de orkar och förstår allt ella viste ju inte vilka alla var men det var kul än då...
ne nu har en ny vecka kommit nya saker att ta tag i åller på med det sista fin putset på lekstugan allt sånt som lätt man bara glömmer men nu ska det göras innan vi fixar med nästa projekt med huset skulle vara kul med en paus men man vill ju bli klar med allt också så svårt att välja hur man ska göra...
men men det blir väll en paus när allt är klart om man inte ska börja pm då...=)

ne nu ska jag gå och hämta min underbara dotter på dagis och så blir det lite myss och lite frukt innan pappa kommer hem och det blir midda....
ha en toppen dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0