nya projekt

ja nu är det mesta klart ute lite buskar som ska klipas ner sen bara så nu börjar vi med lite inne i stället så nu ska vi blåsa ut köket och en vägg mellan kök och vardagsrumet så det blir uppet ska bli riktigt kul inväntar bara lite oferter från några så man vet vart man ska hand=la det man vill ha sen börjar vi längtar så har börjat packa ner lite så det inte blir så mycket på än gång sen.... =)

fortfarande förkyld men det är på väg över nu känns det som så det är skönt och då ska jag börja tränna lite hade jag tänkt längtar så....

helgen blir det kanske en tripp till ullared under lördan hoppas värkligen det skulle vara så kul....
ne nu ska jag ta upp min son leka lite sen ska vi lämna syster på dagis sen åker vi och handlar lite...
ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0